Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/22015
Назва: Маркетингове забезпечення реалізації концепції сталого розвитку
Автори: Жегус, О. В.
Афанасьєва, О. П.
Дата публікації: 2021
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Жегус О. В., Афанасьєва О. П. Маркетингове забезпечення реалізації концепції сталого розвитку: матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Механізми забезпечення сталого розвитку економіки: проблеми, перспективи, міжнародний досвід», м. Харків, 23 квітня 2021 р.; Харків: ХДУХТ, 2021. С. 193-194
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22015
Розташовується у зібраннях:Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Механізми забезпечення сталого розвитку економіки : проблеми, перспективи, міжнародний досвід»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
t-k_23.04.21-193-194.pdf432.98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.