Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22015
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЖегус, О. В.-
dc.contributor.authorАфанасьєва, О. П.-
dc.date.accessioned2023-02-06T18:34:24Z-
dc.date.available2023-02-06T18:34:24Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЖегус О. В., Афанасьєва О. П. Маркетингове забезпечення реалізації концепції сталого розвитку: матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Механізми забезпечення сталого розвитку економіки: проблеми, перспективи, міжнародний досвід», м. Харків, 23 квітня 2021 р.; Харків: ХДУХТ, 2021. С. 193-194uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22015-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleМаркетингове забезпечення реалізації концепції сталого розвиткуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Механізми забезпечення сталого розвитку економіки : проблеми, перспективи, міжнародний досвід»

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
t-k_23.04.21-193-194.pdf432.98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.