Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22015
Название: Маркетингове забезпечення реалізації концепції сталого розвитку
Авторы: Жегус, О. В.
Афанасьєва, О. П.
Дата публикации: 2021
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Жегус О. В., Афанасьєва О. П. Маркетингове забезпечення реалізації концепції сталого розвитку: матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Механізми забезпечення сталого розвитку економіки: проблеми, перспективи, міжнародний досвід», м. Харків, 23 квітня 2021 р.; Харків: ХДУХТ, 2021. С. 193-194
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22015
Располагается в коллекциях:Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Механізми забезпечення сталого розвитку економіки : проблеми, перспективи, міжнародний досвід»

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
t-k_23.04.21-193-194.pdf432.98 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.