Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/21812
Назва: Маркетингова політика підприємств на вітчизняному ринку м’яса та м’ясопродуктів
Автори: Савицька, Наталія Леонідівна
Афанасьєва, Оксана Пилипівна
Ключові слова: м’ясопродукти;маркетингова політика;м’ясо;підприємства;спожичвий попит
Дата публікації: 2017
Видавництво: Харків : Вид-во Іванченка І. С.
Бібліографічний опис: Савицька Н. Л., Афанасьєва О. П. Маркетингова політика підприємств на вітчизняному ринку м'яса та м'ясопродуктів: монографія. Харків: Видавництво Іванченка І.С. 344 с.
Короткий огляд (реферат): У монографії розкрито теоретичні положення, обґрунтувано методичні і практичні рекомендації щодо формування маркетингової політики підприємств на вітчизняному ринку м’яса та м’ясопродуктів. Особливу увагу приділено змісту та концепції маркетингової політики м’ясопереробних підприємств, оцінено її результативність на локальному ринку, запропоновано маркетингові засоби формування попиту на нішевому ринку. Особливістю видання є застосування сучасної методології маркетингу до обґрунтування практичних рекомендацій із формування попиту та організації збуту органічного м’яса, делікатесних та ексклюзивних м’ясопродуктів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/21812
Розташовується у зібраннях:Монографії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mon_Afanas_eva_2017.pdf5.03 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.