Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/21812
Название: Маркетингова політика підприємств на вітчизняному ринку м’яса та м’ясопродуктів
Авторы: Савицька, Наталія Леонідівна
Афанасьєва, Оксана Пилипівна
Ключевые слова: м’ясопродукти;маркетингова політика;м’ясо;підприємства;спожичвий попит
Дата публикации: 2017
Издательство: Харків : Вид-во Іванченка І. С.
Библиографическое описание: Савицька Н. Л., Афанасьєва О. П. Маркетингова політика підприємств на вітчизняному ринку м'яса та м'ясопродуктів: монографія. Харків: Видавництво Іванченка І.С. 344 с.
Краткий осмотр (реферат): У монографії розкрито теоретичні положення, обґрунтувано методичні і практичні рекомендації щодо формування маркетингової політики підприємств на вітчизняному ринку м’яса та м’ясопродуктів. Особливу увагу приділено змісту та концепції маркетингової політики м’ясопереробних підприємств, оцінено її результативність на локальному ринку, запропоновано маркетингові засоби формування попиту на нішевому ринку. Особливістю видання є застосування сучасної методології маркетингу до обґрунтування практичних рекомендацій із формування попиту та організації збуту органічного м’яса, делікатесних та ексклюзивних м’ясопродуктів.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/21812
Располагается в коллекциях:Монографії

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Mon_Afanas_eva_2017.pdf5.03 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.