Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/21812
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСавицька, Наталія Леонідівна-
dc.contributor.authorАфанасьєва, Оксана Пилипівна-
dc.date.accessioned2023-02-03T21:10:25Z-
dc.date.available2023-02-03T21:10:25Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationСавицька Н. Л., Афанасьєва О. П. Маркетингова політика підприємств на вітчизняному ринку м'яса та м'ясопродуктів: монографія. Харків: Видавництво Іванченка І.С. 344 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/21812-
dc.description.abstractУ монографії розкрито теоретичні положення, обґрунтувано методичні і практичні рекомендації щодо формування маркетингової політики підприємств на вітчизняному ринку м’яса та м’ясопродуктів. Особливу увагу приділено змісту та концепції маркетингової політики м’ясопереробних підприємств, оцінено її результативність на локальному ринку, запропоновано маркетингові засоби формування попиту на нішевому ринку. Особливістю видання є застосування сучасної методології маркетингу до обґрунтування практичних рекомендацій із формування попиту та організації збуту органічного м’яса, делікатесних та ексклюзивних м’ясопродуктів.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків : Вид-во Іванченка І. С.uk_UA
dc.subjectм’ясопродуктиuk_UA
dc.subjectмаркетингова політикаuk_UA
dc.subjectм’ясоuk_UA
dc.subjectпідприємстваuk_UA
dc.subjectспожичвий попитuk_UA
dc.titleМаркетингова політика підприємств на вітчизняному ринку м’яса та м’ясопродуктівuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Appears in Collections:Монографії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mon_Afanas_eva_2017.pdf5.03 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.