Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/21812
Title: Маркетингова політика підприємств на вітчизняному ринку м’яса та м’ясопродуктів
Authors: Савицька, Наталія Леонідівна
Афанасьєва, Оксана Пилипівна
Keywords: м’ясопродукти;маркетингова політика;м’ясо;підприємства;спожичвий попит
Issue Date: 2017
Publisher: Харків : Вид-во Іванченка І. С.
Citation: Савицька Н. Л., Афанасьєва О. П. Маркетингова політика підприємств на вітчизняному ринку м'яса та м'ясопродуктів: монографія. Харків: Видавництво Іванченка І.С. 344 с.
Abstract: У монографії розкрито теоретичні положення, обґрунтувано методичні і практичні рекомендації щодо формування маркетингової політики підприємств на вітчизняному ринку м’яса та м’ясопродуктів. Особливу увагу приділено змісту та концепції маркетингової політики м’ясопереробних підприємств, оцінено її результативність на локальному ринку, запропоновано маркетингові засоби формування попиту на нішевому ринку. Особливістю видання є застосування сучасної методології маркетингу до обґрунтування практичних рекомендацій із формування попиту та організації збуту органічного м’яса, делікатесних та ексклюзивних м’ясопродуктів.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/21812
Appears in Collections:Монографії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mon_Afanas_eva_2017.pdf5.03 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.