Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/21783
Назва: Оцінка попиту на кулінарну продукцію підприємств в умовах конкурентного середовища
Автори: Чорна, Марина Віталіївна
Зубков, Сергій Олександрович
Чатченко, Ольга Євгенівна
Ключові слова: підприємства ресторанного господарства;попит;ринки кулінарної продукції;чинники формування попиту;конкурентоспроможність
Дата публікації: 2016
Видавництво: Харків: Вид-во "Форт"
Бібліографічний опис: Чорна, М. В., Зубков С. О., Чатченко О. Є. Оцінка попиту на кулінарну продукцію підприємств в умовах конкурентного середовища: монографія. Харків : Вид-во „Форт”, 2016. 230 с.
Короткий огляд (реферат): У монографії обґрунтовано теоретичні засади і практичний інструментарій оцінки попиту на кулінарну продукцію підприємств в умовах конкурентного середовища. Рекомендовано для викладачів, аспірантів, фахівців сфери економіки підприємства, а також усіх, хто цікавиться проблематикою формування та оцінки попиту на кулінарну продукцію підприємств ресторанного господарства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/21783
Розташовується у зібраннях:Монографії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mon_popit_2016.pdf3.42 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.