Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/21474
Назва: Маркетинговая стратегии развития ОАО «Минский комбинат хлебопродуктов»
Автори: Сухабок, И. А.
Науковий керівник : Сырокваш, Н. А.
Дата публікації: 2019
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Сухабок И. А. Маркетинговая стратегии развития ОАО «Минский комбинат хлебопродуктов». Матеріали Другої Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем" 11-12 квітня 2019 р.; науч. рук. Сырокваш Н. А. Харків: ХНТУСГ, 2019. С. 236-238.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/21474
ISBN: 978-617-7602-83-4
Розташовується у зібраннях:Матеріали Другої Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Upravlinnia rozvytkom sotsialno-ekonomichnykh system_2019_85.pdf116.31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.