Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/21474
Title: Маркетинговая стратегии развития ОАО «Минский комбинат хлебопродуктов»
Authors: Сухабок, И. А.
metadata.dc.contributor.advisor: Сырокваш, Н. А.
Issue Date: 2019
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Сухабок И. А. Маркетинговая стратегии развития ОАО «Минский комбинат хлебопродуктов». Матеріали Другої Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем" 11-12 квітня 2019 р.; науч. рук. Сырокваш Н. А. Харків: ХНТУСГ, 2019. С. 236-238.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/21474
ISBN: 978-617-7602-83-4
Appears in Collections:Матеріали Другої Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Upravlinnia rozvytkom sotsialno-ekonomichnykh system_2019_85.pdf116.31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.