Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/21468
Назва: Цінові маркетингові фактори при формуванні конкурентних переваг товаровиробників
Автори: Науменко, І. В.
Дата публікації: 2019
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Науменко І. В. Цінові маркетингові фактори при формуванні конкурентних переваг товаровиробників. Матеріали Другої Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем" 11-12 квітня 2019 р. Харків: ХНТУСГ, 2019. С. 224-226.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/21468
ISBN: 978-617-7602-83-4
Розташовується у зібраннях:Матеріали Другої Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Upravlinnia rozvytkom sotsialno-ekonomichnykh system_2019_80.pdf95.7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.