Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/21468
Название: Цінові маркетингові фактори при формуванні конкурентних переваг товаровиробників
Авторы: Науменко, І. В.
Дата публикации: 2019
Издательство: Харків: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Науменко І. В. Цінові маркетингові фактори при формуванні конкурентних переваг товаровиробників. Матеріали Другої Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем" 11-12 квітня 2019 р. Харків: ХНТУСГ, 2019. С. 224-226.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/21468
ISBN: 978-617-7602-83-4
Располагается в коллекциях:Матеріали Другої Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Upravlinnia rozvytkom sotsialno-ekonomichnykh system_2019_80.pdf95.7 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.