Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/21468
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНауменко, І. В.-
dc.date.accessioned2023-02-01T08:03:33Z-
dc.date.available2023-02-01T08:03:33Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationНауменко І. В. Цінові маркетингові фактори при формуванні конкурентних переваг товаровиробників. Матеріали Другої Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем" 11-12 квітня 2019 р. Харків: ХНТУСГ, 2019. С. 224-226.uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-7602-83-4-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/21468-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.titleЦінові маркетингові фактори при формуванні конкурентних переваг товаровиробниківuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Матеріали Другої Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Upravlinnia rozvytkom sotsialno-ekonomichnykh system_2019_80.pdf95.7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.