Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/21468
Title: Цінові маркетингові фактори при формуванні конкурентних переваг товаровиробників
Authors: Науменко, І. В.
Issue Date: 2019
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Науменко І. В. Цінові маркетингові фактори при формуванні конкурентних переваг товаровиробників. Матеріали Другої Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем" 11-12 квітня 2019 р. Харків: ХНТУСГ, 2019. С. 224-226.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/21468
ISBN: 978-617-7602-83-4
Appears in Collections:Матеріали Другої Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Upravlinnia rozvytkom sotsialno-ekonomichnykh system_2019_80.pdf95.7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.