Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/21305
Назва: Конкурентні переваги аграрних підприємств: маркетинговий аспект
Автори: Мандич, Олександра Валеріївна
Колпаченко, Надія Миколаївна
Ключові слова: конкурентоспроможність підприємства;конкурентні переваги;маркетингова діяльність;аграрне підприємство;ефективність
Дата публікації: 2016
Видавництво: Харків: ХІБМ
Бібліографічний опис: Мандич О. В., Колпаченко Н. М. Конкурентні переваги аграрних підприємств: маркетинговий аспект. Системи забезпечення управління підприємством: сучасний стан та перспективи розвитку: матеріали Міжнар. наук.-практ. інтернет-конференції. Харків: ХІБМ, 2016. С. 77-83.
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто економічну сутність категорій «конкурентоспроможність», «конкурентні переваги» та «маркетинг», а також проаналізовано особливості їх поєднання за всіма складовими, зокрема, за товарною, ціновою, збутовою політиками та за комунікаціями, при формуванні та підвищенні рівня конкурентоспроможності аграрних підприємств.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/21305
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
mandych_kolpachenko_systemy_zabezpechennya_konf_article_2016.pdf272.74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.