Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/21305
Название: Конкурентні переваги аграрних підприємств: маркетинговий аспект
Авторы: Мандич, Олександра Валеріївна
Колпаченко, Надія Миколаївна
Ключевые слова: конкурентоспроможність підприємства;конкурентні переваги;маркетингова діяльність;аграрне підприємство;ефективність
Дата публикации: 2016
Издательство: Харків: ХІБМ
Библиографическое описание: Мандич О. В., Колпаченко Н. М. Конкурентні переваги аграрних підприємств: маркетинговий аспект. Системи забезпечення управління підприємством: сучасний стан та перспективи розвитку: матеріали Міжнар. наук.-практ. інтернет-конференції. Харків: ХІБМ, 2016. С. 77-83.
Краткий осмотр (реферат): В статті розглянуто економічну сутність категорій «конкурентоспроможність», «конкурентні переваги» та «маркетинг», а також проаналізовано особливості їх поєднання за всіма складовими, зокрема, за товарною, ціновою, збутовою політиками та за комунікаціями, при формуванні та підвищенні рівня конкурентоспроможності аграрних підприємств.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/21305
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
mandych_kolpachenko_systemy_zabezpechennya_konf_article_2016.pdf272.74 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.