Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/21305
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМандич, Олександра Валеріївна-
dc.contributor.authorКолпаченко, Надія Миколаївна-
dc.date.accessioned2023-01-30T14:53:18Z-
dc.date.available2023-01-30T14:53:18Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationМандич О. В., Колпаченко Н. М. Конкурентні переваги аграрних підприємств: маркетинговий аспект. Системи забезпечення управління підприємством: сучасний стан та перспективи розвитку: матеріали Міжнар. наук.-практ. інтернет-конференції. Харків: ХІБМ, 2016. С. 77-83.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/21305-
dc.description.abstractВ статті розглянуто економічну сутність категорій «конкурентоспроможність», «конкурентні переваги» та «маркетинг», а також проаналізовано особливості їх поєднання за всіма складовими, зокрема, за товарною, ціновою, збутовою політиками та за комунікаціями, при формуванні та підвищенні рівня конкурентоспроможності аграрних підприємств.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХІБМuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможність підприємстваuk_UA
dc.subjectконкурентні перевагиuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectаграрне підприємствоuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.titleКонкурентні переваги аграрних підприємств: маркетинговий аспектuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
mandych_kolpachenko_systemy_zabezpechennya_konf_article_2016.pdf272.74 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.