Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/21305
Title: Конкурентні переваги аграрних підприємств: маркетинговий аспект
Authors: Мандич, Олександра Валеріївна
Колпаченко, Надія Миколаївна
Keywords: конкурентоспроможність підприємства;конкурентні переваги;маркетингова діяльність;аграрне підприємство;ефективність
Issue Date: 2016
Publisher: Харків: ХІБМ
Citation: Мандич О. В., Колпаченко Н. М. Конкурентні переваги аграрних підприємств: маркетинговий аспект. Системи забезпечення управління підприємством: сучасний стан та перспективи розвитку: матеріали Міжнар. наук.-практ. інтернет-конференції. Харків: ХІБМ, 2016. С. 77-83.
Abstract: В статті розглянуто економічну сутність категорій «конкурентоспроможність», «конкурентні переваги» та «маркетинг», а також проаналізовано особливості їх поєднання за всіма складовими, зокрема, за товарною, ціновою, збутовою політиками та за комунікаціями, при формуванні та підвищенні рівня конкурентоспроможності аграрних підприємств.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/21305
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mandych_kolpachenko_systemy_zabezpechennya_konf_article_2016.pdf272.74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.