Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/21048
Название: Забезпечення стійкості повнопривідних автомобілів проти заносу на дорозі з низьким коефіцієнтом зчеплення коліс з дорогою
Другие названия: Обеспечение устойчивости полноприводных автомобилей против занос на дороге с низким коэффициентом сцепления колес с дорогой
Providing the stability of full-driven vehicles against satellite on the garden with lower coefficient of the collision with the garden
Авторы: Кайдалов, Р. О.
Літвінов, О. В.
Кудімов, С. А.
Подригало, М. А.
Дата публикации: 2019
Издательство: Харків: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Кайдалов Р. О., Літвінов О. В., Кудімов С. А., Подригало М. А. Забезпечення стійкості повнопривідних автомобілів проти заносу на дорозі з низьким коефіцієнтом зчеплення коліс з дорогою. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 198 «Механізація сільськогосподарського виробництва». 2019. С. 137-148.
Серия/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 198
Краткий осмотр (реферат): В даній статті запропоновано підхід до забезпечення стійкості руху при розгоні повнопривідного автомобіля на дорогах з низьким коефіцієнтом зчеплення коліс з дорогою. Описаний підхід базується на перерозподілі величин крутних моментів між осями автомобіля. Наведені аналітичні залежності прискорення автомобіля від швидкості. Запропонована методика вибору коефіцієнта розподілу дотичної реакції дороги між передніми та задніми колесами для руху на дорогах з найменш можливим коефіцієнтом зчеплення коліс з дорогою.
В данной статье предложен подход к обеспечению устойчивости движения при разгоне полноприводного автомобиля на дорогах с низким коэффициентом сцепления колес с дорогой. Описанный подход базируется на перераспределении величин крутящих моментов между осями автомобиля. Приведенные аналитические зависимости ускорения автомобиля от скорости. Предложена методика выбора коэффициента распределения касательной реакции дороги между передними и задними колесами для движения на дорогах с наименее возможным коэффициентом сцепления колес с дорогой.
This article proposes an approach to ensuring the stability of the motion when driving a multi-wheel drive vehicle on roads with a low coefficient of engagement of the wheels with the road. The described approach is based on the redistribution of torque values between the axles of the car. The analytical dependencies of acceleration of the car from speed are given. The method of choosing the coefficient of distribution of the tangential reaction of the road between the front and rear wheels for the road traffic with the least possible coefficient of grip of the wheels with the road is proposed.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/21048
ISBN: 5-7987-0176Х
Располагается в коллекциях:Випуск 198: Механізація сільськогосподарського виробництва

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Visnyk KhNTUSH_198_2019_22.pdf504.71 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.