Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/21048
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКайдалов, Р. О.-
dc.contributor.authorЛітвінов, О. В.-
dc.contributor.authorКудімов, С. А.-
dc.contributor.authorПодригало, М. А.-
dc.date.accessioned2023-01-26T21:50:58Z-
dc.date.available2023-01-26T21:50:58Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКайдалов Р. О., Літвінов О. В., Кудімов С. А., Подригало М. А. Забезпечення стійкості повнопривідних автомобілів проти заносу на дорозі з низьким коефіцієнтом зчеплення коліс з дорогою. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 198 «Механізація сільськогосподарського виробництва». 2019. С. 137-148.uk_UA
dc.identifier.isbn5-7987-0176Х-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/21048-
dc.description.abstractВ даній статті запропоновано підхід до забезпечення стійкості руху при розгоні повнопривідного автомобіля на дорогах з низьким коефіцієнтом зчеплення коліс з дорогою. Описаний підхід базується на перерозподілі величин крутних моментів між осями автомобіля. Наведені аналітичні залежності прискорення автомобіля від швидкості. Запропонована методика вибору коефіцієнта розподілу дотичної реакції дороги між передніми та задніми колесами для руху на дорогах з найменш можливим коефіцієнтом зчеплення коліс з дорогою.uk_UA
dc.description.abstractВ данной статье предложен подход к обеспечению устойчивости движения при разгоне полноприводного автомобиля на дорогах с низким коэффициентом сцепления колес с дорогой. Описанный подход базируется на перераспределении величин крутящих моментов между осями автомобиля. Приведенные аналитические зависимости ускорения автомобиля от скорости. Предложена методика выбора коэффициента распределения касательной реакции дороги между передними и задними колесами для движения на дорогах с наименее возможным коэффициентом сцепления колес с дорогой.uk_UA
dc.description.abstractThis article proposes an approach to ensuring the stability of the motion when driving a multi-wheel drive vehicle on roads with a low coefficient of engagement of the wheels with the road. The described approach is based on the redistribution of torque values between the axles of the car. The analytical dependencies of acceleration of the car from speed are given. The method of choosing the coefficient of distribution of the tangential reaction of the road between the front and rear wheels for the road traffic with the least possible coefficient of grip of the wheels with the road is proposed.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 198-
dc.titleЗабезпечення стійкості повнопривідних автомобілів проти заносу на дорозі з низьким коефіцієнтом зчеплення коліс з дорогоюuk_UA
dc.title.alternativeОбеспечение устойчивости полноприводных автомобилей против занос на дороге с низким коэффициентом сцепления колес с дорогойuk_UA
dc.title.alternativeProviding the stability of full-driven vehicles against satellite on the garden with lower coefficient of the collision with the gardenuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 198: Механізація сільськогосподарського виробництва

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk KhNTUSH_198_2019_22.pdf504.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.