Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20860
Назва: Конвенція маркетингу розподілу у маркетингових партнерських відносинах
Автори: Артеменко, В.С.
Бубенець, І.Г.
Ключові слова: конвенція;маркетинг;розподіл;маркетингові відносини;партнерські відносини;convention;marketing;distribution;marketing relations;partnership relations;конвенция;маркетинг;распределение;маркетинговые отношения;партнерские отношения
Дата публікації: 2010
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Артеменко В. С., Бубенець І. Г. Конвенція маркетингу розподілу у маркетингових партнерських відносинах. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2010. Вип. 2(12). С. 533-537.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто питання формування засад промислового маркетингу на підприємствах, визначено та запропоновано основні елементи в системі маркетингу партнерських відносин.
The question of forming of bases the industrial marketing is considered on enterprises, certain and offered basic elements in the system of marketing of partners relations.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20860
Розташовується у зібраннях:Випуск 2 (12)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2010_2_81.pdf152.79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.