Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20860
Название: Конвенція маркетингу розподілу у маркетингових партнерських відносинах
Авторы: Артеменко, В.С.
Бубенець, І.Г.
Ключевые слова: конвенція;маркетинг;розподіл;маркетингові відносини;партнерські відносини;convention;marketing;distribution;marketing relations;partnership relations;конвенция;маркетинг;распределение;маркетинговые отношения;партнерские отношения
Дата публикации: 2010
Издательство: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Библиографическое описание: Артеменко В. С., Бубенець І. Г. Конвенція маркетингу розподілу у маркетингових партнерських відносинах. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2010. Вип. 2(12). С. 533-537.
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто питання формування засад промислового маркетингу на підприємствах, визначено та запропоновано основні елементи в системі маркетингу партнерських відносин.
The question of forming of bases the industrial marketing is considered on enterprises, certain and offered basic elements in the system of marketing of partners relations.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20860
Располагается в коллекциях:Випуск 2 (12)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
esprstp_2010_2_81.pdf152.79 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.