Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/20860
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАртеменко, В.С.-
dc.contributor.authorБубенець, І.Г.-
dc.date.accessioned2023-01-24T21:09:44Z-
dc.date.available2023-01-24T21:09:44Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationАртеменко В. С., Бубенець І. Г. Конвенція маркетингу розподілу у маркетингових партнерських відносинах. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2010. Вип. 2(12). С. 533-537.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20860-
dc.description.abstractРозглянуто питання формування засад промислового маркетингу на підприємствах, визначено та запропоновано основні елементи в системі маркетингу партнерських відносин.uk_UA
dc.description.abstractThe question of forming of bases the industrial marketing is considered on enterprises, certain and offered basic elements in the system of marketing of partners relations.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectконвенціяuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectрозподілuk_UA
dc.subjectмаркетингові відносиниuk_UA
dc.subjectпартнерські відносиниuk_UA
dc.subjectconventionuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectdistributionuk_UA
dc.subjectmarketing relationsuk_UA
dc.subjectpartnership relationsuk_UA
dc.subjectконвенцияuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectраспределениеuk_UA
dc.subjectмаркетинговые отношенияuk_UA
dc.subjectпартнерские отношенияuk_UA
dc.titleКонвенція маркетингу розподілу у маркетингових партнерських відносинахuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Випуск 2 (12)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2010_2_81.pdf152.79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.