Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20134
Назва: Маркетингове дослідження попиту нових концентрованих томатопродуктів
Автори: Дубініна, А.А.
Жук, В.А.
Ольховська, В.С.
Ключові слова: маркетингове дослідження;попит;томатопродукти;концентровані томатопродукти;marketing research;demand;tomato products;concentrated tomato products;маркетинговое исследование;спрос;томатопродукты;концентрированные томатопродукты
Дата публікації: 2011
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Дубініна А. А., Жук В. А., Ольховська В. С. Маркетингове дослідження попиту нових концентрованих томатопродуктів. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 1(13). С. 668-674.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто питання позиціонування на ринку нових томатопродуктів та маркетингове дослідження за допомогою методу анкетного опитування.
The issue of positioning on the new market of tomato product and marketing research using the method of questionnaire survey.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20134
Розташовується у зібраннях:Випуск 1 (13)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2011_1_98.pdf294.41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.