Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/20134
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДубініна, А.А.-
dc.contributor.authorЖук, В.А.-
dc.contributor.authorОльховська, В.С.-
dc.date.accessioned2023-01-12T20:56:03Z-
dc.date.available2023-01-12T20:56:03Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationДубініна А. А., Жук В. А., Ольховська В. С. Маркетингове дослідження попиту нових концентрованих томатопродуктів. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 1(13). С. 668-674.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20134-
dc.description.abstractРозглянуто питання позиціонування на ринку нових томатопродуктів та маркетингове дослідження за допомогою методу анкетного опитування.uk_UA
dc.description.abstractThe issue of positioning on the new market of tomato product and marketing research using the method of questionnaire survey.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectмаркетингове дослідженняuk_UA
dc.subjectпопитuk_UA
dc.subjectтоматопродуктиuk_UA
dc.subjectконцентровані томатопродуктиuk_UA
dc.subjectmarketing researchuk_UA
dc.subjectdemanduk_UA
dc.subjecttomato productsuk_UA
dc.subjectconcentrated tomato productsuk_UA
dc.subjectмаркетинговое исследованиеuk_UA
dc.subjectспросuk_UA
dc.subjectтоматопродуктыuk_UA
dc.subjectконцентрированные томатопродуктыuk_UA
dc.titleМаркетингове дослідження попиту нових концентрованих томатопродуктівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 1 (13)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2011_1_98.pdf294.41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.