Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20134
Название: Маркетингове дослідження попиту нових концентрованих томатопродуктів
Авторы: Дубініна, А.А.
Жук, В.А.
Ольховська, В.С.
Ключевые слова: маркетингове дослідження;попит;томатопродукти;концентровані томатопродукти;marketing research;demand;tomato products;concentrated tomato products;маркетинговое исследование;спрос;томатопродукты;концентрированные томатопродукты
Дата публикации: 2011
Издательство: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Библиографическое описание: Дубініна А. А., Жук В. А., Ольховська В. С. Маркетингове дослідження попиту нових концентрованих томатопродуктів. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 1(13). С. 668-674.
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто питання позиціонування на ринку нових томатопродуктів та маркетингове дослідження за допомогою методу анкетного опитування.
The issue of positioning on the new market of tomato product and marketing research using the method of questionnaire survey.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20134
Располагается в коллекциях:Випуск 1 (13)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
esprstp_2011_1_98.pdf294.41 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.