Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20134
Title: Маркетингове дослідження попиту нових концентрованих томатопродуктів
Authors: Дубініна, А.А.
Жук, В.А.
Ольховська, В.С.
Keywords: маркетингове дослідження;попит;томатопродукти;концентровані томатопродукти;marketing research;demand;tomato products;concentrated tomato products;маркетинговое исследование;спрос;томатопродукты;концентрированные томатопродукты
Issue Date: 2011
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Дубініна А. А., Жук В. А., Ольховська В. С. Маркетингове дослідження попиту нових концентрованих томатопродуктів. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 1(13). С. 668-674.
Abstract: Розглянуто питання позиціонування на ринку нових томатопродуктів та маркетингове дослідження за допомогою методу анкетного опитування.
The issue of positioning on the new market of tomato product and marketing research using the method of questionnaire survey.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20134
Appears in Collections:Випуск 1 (13)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2011_1_98.pdf294.41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.