Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20123
Назва: Використання Space-аналізу для формування ефективної інноваційної політики на підприємствах ресторанного господарства
Автори: Борисова, О.В.
Ключові слова: Space-аналіз;інноваційна політика;підприємства ресторанного господарства;Space analysis;innovative policy;restaurant enterprises;Space-анализ;инновационная политика;предприятия ресторанного хозяйства
Дата публікації: 2011
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Борисова О. В. Використання Space-аналізу для формування ефективної інноваційної політики на підприємствах ресторанного господарства. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 1(13). С. 601-608.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто методичні підходи до використання Space-аналізу для формування ефективної інноваційної політики на підприємствах ресторанного господарства та запропоновано інноваційні стратегії для підприємств галузі.
The methodical approaches are considered on use Space-analyze for shaping efficient innovation policy on enterprise of restaurant service and are offered innovation strategy for enterprise of the branches.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20123
Розташовується у зібраннях:Випуск 1 (13)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2011_1_88.pdf178.04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.