Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20117
Название: Формування маркетингової стратегії торговельного оптового підприємства
Авторы: Трішкіна, Н.І.
Ключевые слова: маркетингова стратегія;торговельне оптове підприємство;marketing strategy;trade wholesale enterprise;маркетинговая стратегия;торговое оптовое предприятие
Дата публикации: 2011
Издательство: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Библиографическое описание: Трішкіна Н. І. Формування маркетингової стратегії торговельного оптового підприємства. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 1(13). С. 574-582.
Краткий осмотр (реферат): Викладено авторське бачення суті маркетингової стратегії з урахуванням інноваційних перетворень національної економіки. Розглянуто методичні підходи до формування маркетингової стратегії торговельного оптового підприємства, проаналізовано існуючі маркетингові стратегії підприємств та їх актуальність для підприємств оптової торгівлі, запропоновано маркетингові стратегії для оптового торговельного підприємства.
S opinion the essence of marketing strategy including innovative transformations of the national economy. Methodical approaches to a marketing strategy for the wholesale trading company, analyzed existing marketing strategies of enterprises and their relevance for a wholesale company, the proposed marketing strategy for the wholesale trade company.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20117
Располагается в коллекциях:Випуск 1 (13)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
esprstp_2011_1_84.pdf181.89 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.