Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20117
Назва: Формування маркетингової стратегії торговельного оптового підприємства
Автори: Трішкіна, Н.І.
Ключові слова: маркетингова стратегія;торговельне оптове підприємство;marketing strategy;trade wholesale enterprise;маркетинговая стратегия;торговое оптовое предприятие
Дата публікації: 2011
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Трішкіна Н. І. Формування маркетингової стратегії торговельного оптового підприємства. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 1(13). С. 574-582.
Короткий огляд (реферат): Викладено авторське бачення суті маркетингової стратегії з урахуванням інноваційних перетворень національної економіки. Розглянуто методичні підходи до формування маркетингової стратегії торговельного оптового підприємства, проаналізовано існуючі маркетингові стратегії підприємств та їх актуальність для підприємств оптової торгівлі, запропоновано маркетингові стратегії для оптового торговельного підприємства.
S opinion the essence of marketing strategy including innovative transformations of the national economy. Methodical approaches to a marketing strategy for the wholesale trading company, analyzed existing marketing strategies of enterprises and their relevance for a wholesale company, the proposed marketing strategy for the wholesale trade company.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20117
Розташовується у зібраннях:Випуск 1 (13)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2011_1_84.pdf181.89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.