Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20117
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТрішкіна, Н.І.-
dc.date.accessioned2023-01-12T17:28:43Z-
dc.date.available2023-01-12T17:28:43Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationТрішкіна Н. І. Формування маркетингової стратегії торговельного оптового підприємства. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 1(13). С. 574-582.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20117-
dc.description.abstractВикладено авторське бачення суті маркетингової стратегії з урахуванням інноваційних перетворень національної економіки. Розглянуто методичні підходи до формування маркетингової стратегії торговельного оптового підприємства, проаналізовано існуючі маркетингові стратегії підприємств та їх актуальність для підприємств оптової торгівлі, запропоновано маркетингові стратегії для оптового торговельного підприємства.uk_UA
dc.description.abstractS opinion the essence of marketing strategy including innovative transformations of the national economy. Methodical approaches to a marketing strategy for the wholesale trading company, analyzed existing marketing strategies of enterprises and their relevance for a wholesale company, the proposed marketing strategy for the wholesale trade company.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectторговельне оптове підприємствоuk_UA
dc.subjectmarketing strategyuk_UA
dc.subjecttrade wholesale enterpriseuk_UA
dc.subjectмаркетинговая стратегияuk_UA
dc.subjectторговое оптовое предприятиеuk_UA
dc.titleФормування маркетингової стратегії торговельного оптового підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 1 (13)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2011_1_84.pdf181.89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.