Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20114
Назва: Дослідження ставлення покупців до нових продуктів харчування, створених молекулярно-біологічним методом
Автори: Парцирна, Т.М.
Жегус, О.В.
Бєлікова, О.Ф.
Ключові слова: дослідження;покупці;продукти харчування;нові продукти харчування;молекулярно-біологічний метод;research;buyers;food;new food products;molecular biological method;исследование;покупатели;продукты питания;новые продукты питания;молекулярно-биологический метод
Дата публікації: 2011
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Парцирна Т. М., Жегус О. В., Бєлікова О. Ф. Дослідження ставлення покупців до нових продуктів харчування, створених молекулярно-біологічним методом. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 1(13). С. 555-561.
Короткий огляд (реферат): Проведено дослідження ставлення споживачів до продуктів харчування, що містять різноманітні добавки, у тому числі ГМО. Проаналізовано результати опитування, заснованого на розробленій анкеті. Визначено чинники, що зумовлюють купівлю населенням продуктів із ГМО.
Research of consumers’ relation to the foodstuff containing various additives, including genetically modified organisms is conducted. Results of poll based on the developed questionnaire are analysed. The factors causing purchase of products with genetically modified organisms by the population are defined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20114
Розташовується у зібраннях:Випуск 1 (13)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2011_1_81.pdf199.21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.