Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20113
Назва: Напрями удосконалення процесу формування і розвитку споживчого ринку взуття
Автори: Попова, Л.О.
Прядко, О.М.
Савіна, В.С.
Ключові слова: взуття;споживчий ринок;споживчий ринок взуття;напрями удосконалення;shoes;consumer market;consumer footwear market;areas of improvement;обувь;потребительский рынок;потребительский рынок обуви;направления усовершенствования
Дата публікації: 2011
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Попова Л. О., Прядко О. М., Савіна В. С. Напрями удосконалення процесу формування і розвитку споживчого ринку взуття. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 1(13). С. 549-554.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто питання дослідження та розробки напрямів удосконалення процесу формування і розвитку споживчого ринку взуття. Розроблено науково-методичні рекомендації щодо удосконалення процесу формування і розвитку споживчого ринку взуття.
The questions of research and planning directions for improvement of the formation and development of consumer footwear market. The scientific and methodical recommendations for improvement the process of formation and development of consumer footwear market.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20113
Розташовується у зібраннях:Випуск 1 (13)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2011_1_80.pdf205.83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.