Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20113
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПопова, Л.О.-
dc.contributor.authorПрядко, О.М.-
dc.contributor.authorСавіна, В.С.-
dc.date.accessioned2023-01-12T16:38:29Z-
dc.date.available2023-01-12T16:38:29Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationПопова Л. О., Прядко О. М., Савіна В. С. Напрями удосконалення процесу формування і розвитку споживчого ринку взуття. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 1(13). С. 549-554.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20113-
dc.description.abstractРозглянуто питання дослідження та розробки напрямів удосконалення процесу формування і розвитку споживчого ринку взуття. Розроблено науково-методичні рекомендації щодо удосконалення процесу формування і розвитку споживчого ринку взуття.uk_UA
dc.description.abstractThe questions of research and planning directions for improvement of the formation and development of consumer footwear market. The scientific and methodical recommendations for improvement the process of formation and development of consumer footwear market.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectвзуттяuk_UA
dc.subjectспоживчий ринокuk_UA
dc.subjectспоживчий ринок взуттяuk_UA
dc.subjectнапрями удосконаленняuk_UA
dc.subjectshoesuk_UA
dc.subjectconsumer marketuk_UA
dc.subjectconsumer footwear marketuk_UA
dc.subjectareas of improvementuk_UA
dc.subjectобувьuk_UA
dc.subjectпотребительский рынокuk_UA
dc.subjectпотребительский рынок обувиuk_UA
dc.subjectнаправления усовершенствованияuk_UA
dc.titleНапрями удосконалення процесу формування і розвитку споживчого ринку взуттяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 1 (13)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2011_1_80.pdf205.83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.