Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20113
Название: Напрями удосконалення процесу формування і розвитку споживчого ринку взуття
Авторы: Попова, Л.О.
Прядко, О.М.
Савіна, В.С.
Ключевые слова: взуття;споживчий ринок;споживчий ринок взуття;напрями удосконалення;shoes;consumer market;consumer footwear market;areas of improvement;обувь;потребительский рынок;потребительский рынок обуви;направления усовершенствования
Дата публикации: 2011
Издательство: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Библиографическое описание: Попова Л. О., Прядко О. М., Савіна В. С. Напрями удосконалення процесу формування і розвитку споживчого ринку взуття. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 1(13). С. 549-554.
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто питання дослідження та розробки напрямів удосконалення процесу формування і розвитку споживчого ринку взуття. Розроблено науково-методичні рекомендації щодо удосконалення процесу формування і розвитку споживчого ринку взуття.
The questions of research and planning directions for improvement of the formation and development of consumer footwear market. The scientific and methodical recommendations for improvement the process of formation and development of consumer footwear market.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20113
Располагается в коллекциях:Випуск 1 (13)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
esprstp_2011_1_80.pdf205.83 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.