Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/2006
Назва: | Чинник самостійної роботи як один із основних етапів успішного навчання іноземної мови Factor of sels-study as one of the basic stage of successful teaching of foreign language |
Автори: | Колесник, Аліна Олексіївна Мануєнкова, Олена Олегівна |
Ключові слова: | методика;самостійна робота;студент;активізація;перевага;завдання;прийом;педагог;підхід;навчання;методика;самостоятельная работа;студент;активизация;преимущество;задачи;прием;педагог;подход;обучение;methodology;self-study;student;advantage;task;method;teacher;approach;training |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Харківський державний університет харчування та торгівлі |
Бібліографічний опис: | Колесник А.О., Мануєнкова О.О. Чинник самостійної роботи як один із основних етапів успішного навчання іноземної мови. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2014. Вип. 1(19). С. 308-315. |
Короткий огляд (реферат): | Самостійна робота розглянута з позиції активізації діяльності
студентів у навчанні. Одне з основних завдань викладача – виховати певну
культуру самостійної роботи і, раціонально спрямовуючи її, сформувати
методику учнів у розвитку різноманітних мовленнєвих умінь під час
оволодіння мовним матеріалом. Self-study is considered from the point of intensifying of students’ activity in studying. The main tasks of the teacher are forming of certain culture of self-study, rationally directing it, suggesting the methodology for students of the development of variety of speech skills in mastering language material. Also problems are related to the self-study of students in teaching of foreign language, depending on the nature of the material and the age and psychological opportunities of students are investigated. Also the issues of self-control are studied. Recommendations, probing questions, keys for self-control play important role in the process of self-control formation. Students for organization of their self-study of foreign language must understand their tasks, know the procedure of their implementation and have the ability to use studying skills. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/2006 |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 1 (19) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
esprstp_2014_1_32.pdf | 216.24 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.