Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19990
Назва: Вплив конкуренції на формування раціональної асортиментної політики торговельного підприємства
Автори: Москаленко, К.С.
Ключові слова: конкуренція;раціональна асортиментна політика;торговельне підприємство;competition;rational assortment policy;trading company;конкуренция;рациональная ассортиментная политика;торговое предприятие
Дата публікації: 2011
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Москаленко К. С. Вплив конкуренції на формування раціональної асортиментної політики торговельного підприємства. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 1(13). С. 348-353.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто методику визначення видової конкуренції на конкретному товарному ринку підприємств роздрібної торгівлі, що дозволяє сформувати раціональну асортиментну політику.
In article the procedure of definition of a specific competition in the specific commodity market of the enterprises of the retail commerce is considered, allowing to generate rational a policy of assortment.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19990
Розташовується у зібраннях:Випуск 1 (13)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2011_1_52.pdf169.1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.