Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19990
Название: Вплив конкуренції на формування раціональної асортиментної політики торговельного підприємства
Авторы: Москаленко, К.С.
Ключевые слова: конкуренція;раціональна асортиментна політика;торговельне підприємство;competition;rational assortment policy;trading company;конкуренция;рациональная ассортиментная политика;торговое предприятие
Дата публикации: 2011
Издательство: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Библиографическое описание: Москаленко К. С. Вплив конкуренції на формування раціональної асортиментної політики торговельного підприємства. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 1(13). С. 348-353.
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто методику визначення видової конкуренції на конкретному товарному ринку підприємств роздрібної торгівлі, що дозволяє сформувати раціональну асортиментну політику.
In article the procedure of definition of a specific competition in the specific commodity market of the enterprises of the retail commerce is considered, allowing to generate rational a policy of assortment.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19990
Располагается в коллекциях:Випуск 1 (13)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
esprstp_2011_1_52.pdf169.1 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.