Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19990
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМоскаленко, К.С.-
dc.date.accessioned2023-01-10T17:43:20Z-
dc.date.available2023-01-10T17:43:20Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationМоскаленко К. С. Вплив конкуренції на формування раціональної асортиментної політики торговельного підприємства. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 1(13). С. 348-353.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19990-
dc.description.abstractРозглянуто методику визначення видової конкуренції на конкретному товарному ринку підприємств роздрібної торгівлі, що дозволяє сформувати раціональну асортиментну політику.uk_UA
dc.description.abstractIn article the procedure of definition of a specific competition in the specific commodity market of the enterprises of the retail commerce is considered, allowing to generate rational a policy of assortment.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectконкуренціяuk_UA
dc.subjectраціональна асортиментна політикаuk_UA
dc.subjectторговельне підприємствоuk_UA
dc.subjectcompetitionuk_UA
dc.subjectrational assortment policyuk_UA
dc.subjecttrading companyuk_UA
dc.subjectконкуренцияuk_UA
dc.subjectрациональная ассортиментная политикаuk_UA
dc.subjectторговое предприятиеuk_UA
dc.titleВплив конкуренції на формування раціональної асортиментної політики торговельного підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 1 (13)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2011_1_52.pdf169.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.