Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19830
Назва: Мотиваційні аспекти поведінки споживачів: соціально-філософський аналіз
Автори: Варипаєв, О.М.
Андреєва, Т.В.
Ключові слова: мотивація;поведінка;споживачі;соціально-філософський аналіз;motivation;behavior;consumers;socio-philosophical analysis;мотивация;поведение;потребители;социально-философский анализ
Дата публікації: 2011
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Варипаєв О. М., Андреєва Т. В. Мотиваційні аспекти поведінки споживачів: соціально-філософський аналіз. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 2(14). С. 607-613.
Короткий огляд (реферат): Досліджено проблеми формування мотиваційної сфери споживача, яка в практиці споживання спрямована на задоволення потреб, формування позитивного образу товару чи послуги, що спонукає до ухвалення рішення про покупку, оскільки конфлікт мотивацій може бути подоланий за допомогою ранжування потреб за значущістю та строками задоволення.
In the article are considered the problems of forming of motivational sphere of consumer, which in practice of consumption is directed on satisfaction of necessities, forming of positive appearance of goods or services, that induces a decision-making about a purchase, as a conflict of motivations can be overcame by ranging of necessities on meaningfulness and terms of satisfaction.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19830
Розташовується у зібраннях:Випуск 2 (14)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2011_2_85.pdf168.6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.