Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19830
Название: Мотиваційні аспекти поведінки споживачів: соціально-філософський аналіз
Авторы: Варипаєв, О.М.
Андреєва, Т.В.
Ключевые слова: мотивація;поведінка;споживачі;соціально-філософський аналіз;motivation;behavior;consumers;socio-philosophical analysis;мотивация;поведение;потребители;социально-философский анализ
Дата публикации: 2011
Издательство: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Библиографическое описание: Варипаєв О. М., Андреєва Т. В. Мотиваційні аспекти поведінки споживачів: соціально-філософський аналіз. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 2(14). С. 607-613.
Краткий осмотр (реферат): Досліджено проблеми формування мотиваційної сфери споживача, яка в практиці споживання спрямована на задоволення потреб, формування позитивного образу товару чи послуги, що спонукає до ухвалення рішення про покупку, оскільки конфлікт мотивацій може бути подоланий за допомогою ранжування потреб за значущістю та строками задоволення.
In the article are considered the problems of forming of motivational sphere of consumer, which in practice of consumption is directed on satisfaction of necessities, forming of positive appearance of goods or services, that induces a decision-making about a purchase, as a conflict of motivations can be overcame by ranging of necessities on meaningfulness and terms of satisfaction.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19830
Располагается в коллекциях:Випуск 2 (14)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
esprstp_2011_2_85.pdf168.6 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.