Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19813
Назва: Маркетингове дослідження факторів успіху закладів ресторанного господарства Харкова
Автори: Парцирна, Т.М.
Афанасьєва, О.П.
Бєліченко, В.Г.
Джуглей, К.В.
Ключові слова: маркетингове дослідження;успіх;заклади ресторанного господарства;Харків;marketing research;success;restaurant establishments;Kharkiv;маркетинговое исследование;успех;заведения ресторанного хозяйства;Харьков
Дата публікації: 2011
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Парцирна Т. М., Афанасьєва О. П., Бєліченко В. Г., Джуглей К. В. Маркетингове дослідження факторів успіху закладів ресторанного господарства Харкова. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 2(14). С. 495-501.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто процес маркетингового дослідження факторів успіху закладів ресторанного господарства Харкова, а саме: прийнятний рівень цін, розважальні шоу-програми, широкий асортимент продукції, атмосфера закладу, зручність розташування, проведення конкурсів, акцій рекламного характеру.
The process marketing research the factors of success is considered, namely, acceptable standard of prices, entertaining shows-programs, wide assortment of products, atmosphere of establishment, comfortable location, holding a competition, actions of publicity character, establishments the restaurant economy of Kharkov.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19813
Розташовується у зібраннях:Випуск 2 (14)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2011_2_71.pdf180.95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.