Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1970
Назва: Маркетингові інструменти управління розвитком торгової марки
Автори: Пилипенко, О. В.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Пилипенко О. В. Маркетингові інструменти управління розвитком торгової марки. Матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції (присвяченої 100-річчю від Дня народження професора Турченка Михайла Михайловича): Управління розвитком соціально-економічних систем, 15-16 червня 2022 року. Харків: ДБТУ, 2022. 418-420с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1970
Розташовується у зібраннях:Матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем" (присвяченої 100-річчю від Дня народження професора Турченка Михайла Михайловича)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6_conference_URSES_DBTU_22-419-421.pdf203.19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.