Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1970
Название: Маркетингові інструменти управління розвитком торгової марки
Авторы: Пилипенко, О. В.
Дата публикации: 2022
Издательство: Харків: ДБТУ
Библиографическое описание: Пилипенко О. В. Маркетингові інструменти управління розвитком торгової марки. Матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції (присвяченої 100-річчю від Дня народження професора Турченка Михайла Михайловича): Управління розвитком соціально-економічних систем, 15-16 червня 2022 року. Харків: ДБТУ, 2022. 418-420с.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1970
Располагается в коллекциях:Матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем" (присвяченої 100-річчю від Дня народження професора Турченка Михайла Михайловича)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
6_conference_URSES_DBTU_22-419-421.pdf203.19 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.