Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1970
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПилипенко, О. В.-
dc.date.accessioned2022-06-28T10:51:40Z-
dc.date.available2022-06-28T10:51:40Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationПилипенко О. В. Маркетингові інструменти управління розвитком торгової марки. Матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції (присвяченої 100-річчю від Дня народження професора Турченка Михайла Михайловича): Управління розвитком соціально-економічних систем, 15-16 червня 2022 року. Харків: ДБТУ, 2022. 418-420с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1970-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.titleМаркетингові інструменти управління розвитком торгової маркиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем" (присвяченої 100-річчю від Дня народження професора Турченка Михайла Михайловича)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6_conference_URSES_DBTU_22-419-421.pdf203.19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.