Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/18113
Title: Проблематика вибору між глобальною та мультинаціональною маркетинговою стратегією
Authors: Свящук, С. А.
metadata.dc.contributor.advisor: Піддубна, Л. І.
Issue Date: 2021
Publisher: ХНТУСГ
Citation: Свящук С. А. Проблематика вибору між глобальною та мультинаціональною маркетинговою стратегією. Матеріали П'ятої Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем" 26-30 квітня 2021 р.; наук. кер. Піддубна Л. І. Харків: ХНТУСГ, 2021. С. 269-273.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/18113
ISBN: 978-617-7920-09-9
Appears in Collections:Матеріали П'ятої Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Upravlinnia rozvytkom sotsialno-ekonomichnykh system_2021_269-273.pdf227.6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.