Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/18113
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorПіддубна, Л. І.-
dc.contributor.authorСвящук, С. А.-
dc.date.accessioned2022-12-14T11:05:49Z-
dc.date.available2022-12-14T11:05:49Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСвящук С. А. Проблематика вибору між глобальною та мультинаціональною маркетинговою стратегією. Матеріали П'ятої Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем" 26-30 квітня 2021 р.; наук. кер. Піддубна Л. І. Харків: ХНТУСГ, 2021. С. 269-273.uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-7920-09-9-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/18113-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНТУСГuk_UA
dc.titleПроблематика вибору між глобальною та мультинаціональною маркетинговою стратегієюuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Матеріали П'ятої Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Upravlinnia rozvytkom sotsialno-ekonomichnykh system_2021_269-273.pdf227.6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.