Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/18113
Назва: Проблематика вибору між глобальною та мультинаціональною маркетинговою стратегією
Автори: Свящук, С. А.
Науковий керівник : Піддубна, Л. І.
Дата публікації: 2021
Видавництво: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Свящук С. А. Проблематика вибору між глобальною та мультинаціональною маркетинговою стратегією. Матеріали П'ятої Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем" 26-30 квітня 2021 р.; наук. кер. Піддубна Л. І. Харків: ХНТУСГ, 2021. С. 269-273.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/18113
ISBN: 978-617-7920-09-9
Розташовується у зібраннях:Матеріали П'ятої Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Upravlinnia rozvytkom sotsialno-ekonomichnykh system_2021_269-273.pdf227.6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.