Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/18113
Название: Проблематика вибору між глобальною та мультинаціональною маркетинговою стратегією
Авторы: Свящук, С. А.
Научный руководитель: Піддубна, Л. І.
Дата публикации: 2021
Издательство: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Свящук С. А. Проблематика вибору між глобальною та мультинаціональною маркетинговою стратегією. Матеріали П'ятої Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем" 26-30 квітня 2021 р.; наук. кер. Піддубна Л. І. Харків: ХНТУСГ, 2021. С. 269-273.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/18113
ISBN: 978-617-7920-09-9
Располагается в коллекциях:Матеріали П'ятої Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Upravlinnia rozvytkom sotsialno-ekonomichnykh system_2021_269-273.pdf227.6 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.