Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/18111
Назва: Обслуговування клієнтів як об'єкт маркетингового управління
Автори: Сива, В. І.
Науковий керівник : Макарова, В. В.
Дата публікації: 2021
Видавництво: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Сива В. І. Обслуговування клієнтів як об'єкт маркетингового управління. Матеріали П'ятої Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем" 26-30 квітня 2021 р.; наук. кер. Макарова В. В. Харків: ХНТУСГ, 2021. С. 267-269.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/18111
ISBN: 978-617-7920-09-9
Розташовується у зібраннях:Матеріали П'ятої Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Upravlinnia rozvytkom sotsialno-ekonomichnykh system_2021_267-269.pdf168.27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.